مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 19:052020-10-06اقتصادي

پاسخ به پیگیری های «فارس من»| توزیع 1200 کپسول گاز مایع در طرود


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود از توزیع حدود یک هزار و 200 عدد کپسول گاز مایع در طرود در شهریور امسال خبر داد و گفت: 85 درصد ثبت نام خانوارهای روستایی انجام شده است و از طریق کارت های بانکی سهمیه خود را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مردم ماه ها پیش در سامانه  فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، موضوعی با عنوان ، مشکلات این دهستان بزرگ را بررسی کرده بود.

علی اکبر عرب عامری، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود اینک در پاسخی به این مشکلات می گوید: با اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان، شناسایی و اخذ مشخصات عوامل توزیع گاز مایع و فروشندگان نفت سفید و ارسال برای بانک تجارت به منظور دریافت پوزهای بانکی اجرا در حال حاضر به صورت کامل تجهیز شده است.

او ادامه داد: اطلاع رسانی به دهیاران و شوراهای با تهیه کلیپ های مربوط به اجرای طرح و نحوه ثبت نام از طرفی مانند تشکیل کانال در فضای مجازی با عضویت دهیاران و بخشداران هم انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود اضافه کرد: شناسایی روستاهای فاقد گاز از طریق شرکت گاز استان و تعداد خانوار ساکن در این روستاها و مراجعه همکاران شرکت به روستاها و ثبت نام ساکنان و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به پیگیری های «فارس من»| توزیع 1200 کپسول گاز مایع در طرود

پاسخ به پیگیری های «فارس من»| توزیع 1200 کپسول گاز مایع در طرود